عشق گذشتن از مرز وجوده.....


••▪▪••●●* ...همه هستی من...*●●••▪▪••

 

عشق بشکل پرواز پرندست

عشق خواب یک آهوی رمندست

من زائری تشنه زیر بارون

عشق چشم ابی اما کشندست

من میمیرم از این آب مسموم

اما اون که مرده از عشق تا قیامت همیشه زندست

من میمیرم از این آب مسموم

مرگ عاشق عین بودن اوج پرواز یه پرندست

تو که معنای عشقی به من معنا بده ای یار

دروغ این صدا را به گور قصه ها بسپار

صدا کن اسمم رو از عمق شب از عمق دیوار

برای زنده بودن دلیل آخرینم باش

من ان من بذر فریاد خاک خوب سرزمینم باش

طلوع صادق عثیان من بیداریم باش

عشق گذشتن از مرز وجوده

مرگ پایان راه قصه بوده

من راهی شدم نگو که زوده

اون کسی که سرسپرده مثل ما عاشق نبوده

من راهی شدم نگو که زوده

اما اون که عاشقونه جون سپرده هرگز نمرده



نظرات شما عزیزان:

ایوب
ساعت19:17---14 مرداد 1391
سلام

بایک غزلی ساده به روزم
ای کاش بیایی و بخوانی


Arash & hasti
ساعت16:17---14 مرداد 1391
سلاااااااااااااااااااااااااااا ام دوست خوبم
وب بسیااااااااااااااار زیبایی داری
بیا به ما هم سر بزن رویه وبمون خیلی کار کردیم امیدواریم ازش خوشت بیاد
اگر خوشت اومد و تمایل داشتی بهمون اطلاع بده تا با هم تبادل لینک کنیم
امیدوارم دوستانه خوبی واسه هم باشیم
آبی ترین احساس
bluesens.LoxBlog.Com


عاشق تنها
ساعت16:03---13 مرداد 1391
سلام خیلی زیباست

ساناز
ساعت13:48---13 مرداد 1391
سیــــــــــر شدم …
بسکه سرد و گرم روزگار را چشیدم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در چهار شنبه 11 مرداد 1391برچسب:,ساعت20:3توسط نسیم | |